Tema: Re: dujos vs oras-vanduo
Autorius: spakainas
Data: 2017-10-10 16:06:07

2017.10.10 15:49, eSSas rašė:

> Puvimas yra deguonies nepritekliaus salygomis vykstantis procesas, kurio metu CO2 nera is ko imtis. CO minimaliai, CxHy ir visokeriopa organika - prasom. Musu kunas taip pat patenka i visokeriopos organikos imti

Nu tik vistiek ta anglis kažkur dedasi, vienaip ar kitaip ;] Bet šiaip
čia gal aš sufeilinau su išsireiškimais - turėta maumeny, kad co2
kiekis, išskirtas deginant medieną, yra +- tas pats, koks jis buvo
paimtas iš oro tai medienai augant.

> Vertinimas yra politinis procesas, perkeliamas i socialine aplinka lengvos smegenu (gebejimo funkcionuoti) amputacijos budu. Elektromobiliai zino, kaip

Nežinau kaip tamsta, bet aš tai labai puikiai empiriškai galiu nustatyt,
kad oras miesto centre ir viduryje miško skiriasi, ir gausiai. Man
nereik mokslinių išvedžiojimų kad tą suprast :)