Tema: Re: dujos vs oras-vanduo
Autorius: fenix@w
Data: 2017-10-20 11:33:07
2017.10.20 11:26, mindau rašė:
> Skaiciai skaiciais.. man idomu kiek ilgai tie SS veiks sakykim be
> kazkokiu gedimu.. amzini gi jie nebus.
> Taip metu po kokiu 5-7 kam nors ten "nusibaigus" visi anksciau graziais
> atrode skaiciai gali labai smarkiai subjurti.
>
> Dar niuansas, jau girdejau ne viena atveji, kai isoriniai blokai iseina
> pasivaiksciot ir negrizta..

bet is esmes tai galioja bilekokiam sildymosi metodui. gal tepaliniai
radiatoriai is maximos pasirodytu geriausiai. o jeigu dar ir naktiniu
tarifu juos blizgint, tai 20metu butu ne brangiausias pasirinkimas.

kas cia buvot internete surades visa ta biletristika, kad gaunasi, jog
nichuja neatsiperka tie geoterminiai ir oras-vanduo ir pan. buso su
paskaiciavimais