Tema: Re: dujos vs oras-vanduo
Autorius: Vaikis
Data: 2017-10-10 15:16:56
"ostapas" <bertamarija@gmail.com> Wrote in message:
> Pana?ias kalbas 2007'ais gird?jau. 2010'ais jau neu?teko rank? pir?t?
> suskai?iuot, kiek pa??stam? KKK susistat?.

> Toerija nuo praktikos daznai skiriasi.Jeigu praktiskai, A+ troba
> praeitu metu salciausia menesi sildymas su karstu vandeniu 50
> eur, oras-vanduo panasonicas 5 kw ir sildomas turis apie 480
> kubiniu metru. Viduje 22-23
> Jeigu kreivarankiai pastato ale A ar A+, tai dar nereiskia jog
> viskas bus gerai.
> --
>

> ----Android NewsGroup Reader----
> http://usenet.sinaapp.com/

Tai jeigu Vilniuje, prie dideliu noru kokie nepatenkinti kaimynai
 galetu prasyti savivaldybes naikinti statybos leidima, bet aisku
 priklauso ir kas statybos leidime irasyta ir ar pakliuna tai po
 visais nutarimais. Nes viena yra statybu pabaiga ir statybos
 leidimo isdavimo data.
--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/