Tema: Re: Buto sienu siltinimas
Autorius: eSSas
Data: 2013-10-08 18:32:55
2013-10-08 17:43, KEdas rašė:

> Na, ne kiekvienas mokslininkas gali sau leisti rašyti vėjus labiausiai
> skaitomame portale. Aš net čia stengiuosi rašyti rimtai, ir man ant
> seilės užeina tik tai, ką iš tiesų apie duotą klausimą manau. Nebūtinai
> esu teisus, tačiau bandau argumentuoti savo poziciją ir norėčiau girdėti
> oponentų aregumentus, o ne vien asmeninius įžeidinėjimus.

Joks save gerbiantis mokslininkas neims dėstyt savo mokslo Delfyje, jei
jau apie tai pradėjom. Tamstai gi argumentuot sekasi pramaišiui su
asmeniniais įžeidimais. Ne tau vienam, deja :-(

> Tai ar sutarėme, kad Burinskienė vėjus parašė?

Toj konkrečioj vietoj? Tai nuomonė, kuri daugiau ar mažiau argumentuota.
Jei laikai tai programiniu jos žinių sąvadu - pats kaltas. Kad tai
pievos - abejot nedrįsčiau.

> Tik kaip ją atskirti? Gal ir STR'uose taip pat atsipūtusiai surašyta,
> kaip straipsnyje?

Matyt reiktų išmokti skirti oficialius dokumentus ir massmedia. Net ir
mokslinėj spaudoj būna kliedesio; net ir populiariojoj pasitaiko tikrų
žinių.

> Argumentus visi turi teisę išdėstyti. Galiu parodyti, kur ekspertai rodo
> kaip putplastis liepsnoja, kaip gamintojas (Paroc) siūlo naudoti
> metalinį karkasą šiltinant, tačiau praktika rodo, kad abu šie
> „pasiūlymai“ neatlaiko bandymų: putplastis neliepsnoja, o po metaliniu
> karkasu atsiranda pelėsis.

"Teorija, brolau, sausa šaka, užtat gyvenimo vaisingas medis žydi..." ar
kaip ten

> Viskas taip, tik kad čia nėra rinkos – už kelius jų naudotojai nemoka,
> todėl pasiūlos-paklausos kreivė yra plokščia (kaina = 0). VT iš bilietų
> gauna tik pusę savikainos.

O Vilniuje VT naudotojai už kelius moka ar aš kažko iš esmės nebepagaunu?

Kolega sakė - jei kažkam suprasti reikia formulės, reiškia tai melas.
Galima būtų be mistinių pasiūlos-paklausos kreivių n-matėje erdvėje?

S.