Tema: Re: Buto sienu siltinimas
Autorius: CodeC
Data: 2013-10-04 11:16:40
On 10/04/2013 11:09 AM, KEdas wrote:
> Ir dabar 0 yra sienos viduje. Apšiltinus sieną ciklų skaičius sumažės,
> nes 0 bus polistirole, o nebe sienoje.

realiai yra tokie variantai - neapsiltinta siena turi arba veltiliuotis
is abieju pusiu, arba gauti pakankamai silumos is vidaus arba buti
laaabai stora (60cm ir daugiau), kad saldymo-sildymo ciklai jai nekenktu
ir neatsirastu pelesis is vidaus del rasos tasko.

siltinimas is vidaus bet kuriuo atveju yra nesamone. kai daroma
daugiasluoksle siena, tai gali atrodyt, kad isorine siena gaunasi
apsiltinta 'is vidaus', bet taip nera, nes tarp apsiltinimo ir jos vienu
ar kitu budu padaroma ventiliacija. jei nedaromas vertikalus
ventiliacijos tarpas, tai bent jau ventiliacines angos visame isorines
sienos plote tam tikrais atstumais.