Tema: Re: Buto sienu siltinimas
Autorius: KEdas
Data: 2013-10-08 17:51:43
2013.10.08 16:12, Laimis rašė:

> Nusispjaut man kas buvo. Buvo balkonas ir nugriuvo. Arba sėkmingai
> kabojo ant armatūros ir nenugriuvo. Padarė statybininkai chaltūrą ir
> puikiai veikė. Arba neveikė. Atvažiavo lochai ir nupaišė šleivai
> sužymėjo sankryžas, kelią (ir puiku, px visiems, visiems tinka), tai
> ko tu prie jų kabinėjiesi pagal STR'ą centimetrus matuodamas, kai
> kitoje srityje, tau jau STR'o projektuotojai — lochai? :-)

Niekur nerašiau, kad lochai. O ir nemačiau, kad čia būtų paminėtas
kažkoks STR'as, kuris DRAUDŽIA iš vidaus šiltinti daugiau 5cm. Pakartok,
jei praleidau.

> Kalbu apie sistemą (ir visuminius skaičiavimus, t.y. *projektavimą*)
> ir pagrįstumą. Negali skaičiukų iš lemputės rankiotis iš STR'o (čia
> man tinka, o čia netinka), nebent tikrai žinai, ką darai. O nepanašu,
> kad tikrai žinai

Nepainiok STR'ų, kur yra eksperimentais patikrinamos reikšmės (degumas,
stiprumas, laidumas, etc.), ir STR'ų, kur iš esmės yra politika, nes
priklauso nuo vartotojo nuotaikos ar situacijos vertinimo subjektyvumo
(susisiekimo sistemos, neįgaliųjų normatyvai).