Tema: Re: Buto sienu siltinimas
Autorius: Laimis
Data: 2013-10-08 00:51:06
KEdas rašė:
> Klysti. Rasos taškas nėra ties 0. Jis ir dabar sienoje.
> O dėl 10cm vs 5cm – juokai, nes 5cm polistirolo atitinka 1 metrą mūro,
> tad ir su 5cm 0 laipsnių bus polistirole, o ne sienoje. Ir nematau tame
> nieko blogo.

Problema tada, kai rasos taškas persikelia jau šiapus sienos.
Pelėsiai jūsų gurmaniškam skoniui. Dargi su išlaikymu, nes po rūpestinga
apdaila.
Bet yra ir daugiau kitų niuansų apšiltinimo sumuštinyje, tai nebūčiau
tavo vietoje eGzpertu ir nemokyčiau statybos inžinierių/projektuotojų,
kaip reikia skaičiuoti/projektuoti apšiltinimo sumuštinius. Gana
nepaprastas tai mokslas; pagal įvairius modelius reikia vertinti
temperatūros ir vandens garų slėgio profilį sumuštinyje (ir skirtingų
savybių sluoksnių sandūrose, esu skaitęs gana išsamų pdf'ą (berods
Kanados projektuotojų) su iliustracijomis, bet dabar nerandu, darosi
negeri dalykai: kondensacija, gilesnis įšalimas ir mūro ardymas,
gelžbetonio korozija).

O kur dar kambario tūrio sumažėjimas (kodėl tik 10 cm? Taigi gali 20-30
cm, juk dar geriau...) ir efektyvus sienos akumuliacinės talpos
praradimas, šalčio tiltai (per įšalusias sienas) į grindis, lubas ir kt?