Tema: Re: Buto sienu siltinimas
Autorius: Vaidas
Data: 2013-10-04 14:30:23
Spėju darysi kažkokį karkasą ir į jo tarpus kiši vatą?

Vienas čia prieš kokį pusmetį buvo įdėjęs foto - metalinis karkasas
(kaip suprantu profiliai sukti gipsui), o tarpuose polistirolas. Viskas
paslėpta po gipsu. Po 6 metų atlupo - po polistirolu pelėsio nėra,
tačiau ties profiliais - supeliję gerokai. Na gal ir logiška - ten
drėgmė gan lengvai galėjo patekti. Nenutiks taip ir tau?

Vaidas