Tema: Re: Buto sienu siltinimas
Autorius: upskaskykas
Data: 2013-10-07 09:17:44
Mano kazkada buvo ideta 23 Apr 2013   http://postimg.org/gallery/ofue7ma/
Isvadas darykit patys.
nuotraukose deta tik 3 cm putplascio.
Dabar dedu 5 cm (butinai klijuoju) ir i profili dedu taip pat putplascio
juostas, viskas apienama makrofleksu.
Jeigu sienos butu lygios klijuociau polistirola ir deciau tinkleli, bet
kadangi plaukioja 2-3 cm kreivumai tenka zaisti su profiliais. Man tinkleli
uzarmavus stiprumo pakanka tikrai. Gi neini ir nespardai tu sienu, jos sau
stovi ir tiek ziniu.