Tema: Re: Buto sienu siltinimas
Autorius: spakainas
Data: 2013-10-04 10:12:05
Kaip suprast - rasos taškas persikels į vidų? Iš kur čia tokios žinios?
Mano fizikos supratimas sako, kad rasos taškas atsiranda ten, kur sienos
paviršiaus temperatūra gerokai žemesnė nei aplinkos, ir ji sąlytyje su
oru, kuriame yra drėgmės (kambario oras). Jei gerai priklijuosi
putplastį, kad neliktų jokių oro tarpų tarp jo ir sienos, tai niekas ir
nerasos.
Visigi primygtinai siūlau naudot ekstrudinį polistireną xps (styrodūrą
liaudiškai, toks melsvai-žalias), jis kietas, atsparus drėgmei ir dar
keliais procentais geresnės šiluminės savybės. Aišku brangesnis, bet
užtat rimta bus.
Dėl apdailos - visgi armavimo tinklelio reiks, bent per siūles tai tikrai.
Tik reik gerai po grindim užsandarint, jei medinės lentos - atsiardyt ir
nuleist styrodūrą iki pat betono, ir dar gal kokiom putom montavimo
užsandarint.