Tema: Re: Buto sienu siltinimas
Autorius: spakainas
Data: 2013-10-04 10:32:08
Pilnai sutinku, dėl to ir sakau - reikia gerai priklijuot polistirolą
prie sienos, nes 0 bus, tikėtina, polistirolo ir betono sandūroj. Jei iš
tos vietos pašalinsi orą, vadinasi nebus iš kur kondensuotis drėgmei, nu
nebent iš polistirole esančio oro, dėl to reik imt kietesnį - styrodūrą,
jis ir drėgmės nebijo, jeigu ir susikondensuos ten koks mizeris, tai
bent šiluminių savybių nepraras dėl drėgmės.