Tema: Re: Buto sienu siltinimas
Autorius: KEdas
Data: 2013-10-08 17:43:05
2013.10.08 15:43, eSSas rašė:
> Kalba apie Delfyje, Nuomonių Ringo skyriuje patalpintą žinutę? Tu jai
> priskiri "opuso" kategoriją? Lygiai taip pat sėkmingai būtų galima
> skaityt komentarus po šia rašliava. Žmogus išsakė, kas ant seilės
> užėjo, ir tiek. Dėl reikšmingumo pasirašydama vardu su regalijomis

Na, ne kiekvienas mokslininkas gali sau leisti rašyti vėjus labiausiai
skaitomame portale. Aš net čia stengiuosi rašyti rimtai, ir man ant
seilės užeina tik tai, ką iš tiesų apie duotą klausimą manau. Nebūtinai
esu teisus, tačiau bandau argumentuoti savo poziciją ir norėčiau girdėti
oponentų aregumentus, o ne vien asmeninius įžeidinėjimus.
Tai ar sutarėme, kad Burinskienė vėjus parašė?

> Taip. Regalijos šitoj vietoj - ne vietoj. Bet jų turėjimas nereiškia,
> kad negalima privati ar atsipūtusi nuomonė.

Tik kaip ją atskirti? Gal ir STR'uose taip pat atsipūtusiai surašyta,
kaip straipsnyje?

> Užtat jų "sukirtėjams" negalioja jokie kriterijai, reikalavimai ar
> stabdžiai. Labai primena Terpentino išgimdytus Senukų "demaskavimus"

Argumentus visi turi teisę išdėstyti. Galiu parodyti, kur ekspertai rodo
kaip putplastis liepsnoja, kaip gamintojas (Paroc) siūlo naudoti
metalinį karkasą šiltinant, tačiau praktika rodo, kad abu šie
„pasiūlymai“ neatlaiko bandymų: putplastis neliepsnoja, o po metaliniu
karkasu atsiranda pelėsis.

> Kas išties veža - kai kurių (pusiau) oficiozų įsitikinimas, kad jiems
> _vieniems_ galima spręsti ir nuspręsti, kas kur ir kaip privalėtų
> keliauti. Tauta gi sprendžia atitinkamai savaip - užtat ir turim
> Suvirintoją valdančioje koalicijoje.
>
> Ten, kur yra taksi - yra poreikis VT.

Viskas taip, tik kad čia nėra rinkos – už kelius jų naudotojai nemoka,
todėl pasiūlos-paklausos kreivė yra plokščia (kaina = 0). VT iš bilietų
gauna tik pusę savikainos.