Tema: Re: Buto sienu siltinimas
Autorius: AurimasB
Data: 2013-10-04 14:44:10
blokiniam name neblogiausias varinatas, nes ten išorinis bloko paviršius temp svyravimam pakankamai atsparus, yra dar gi blokie termoizoliacijos sluoknsis tai jam nori nenori tų ciklų tenka daugiau, bet kur manai iš raudonų keraminių plytų, kurios mazai šalčio ciklų išlaiko tas labai jausis, esu matęs tokį daugiabutį kur išorinė siena sulig vieno buto konturu visa nusproginėjusi.. 90proc, apšiltinta iš vidaus..

kitas variantas su kuriuo asmeniškai susidūriau - buvo 1940m statytas namas, stovėjau sau sveikas 70metų kol sugalvojo išlupt grindis ir jas apšiltint, ir tik staiga po žiemos supleišiojo namo sienos. Išvada ankščiau šildant patalpas šiluma patekdavo į gruntą ir neleisdavo jam peršalt, apšitinus gruntas peršalė, pamatai įgilinti 50cm išsikinojo..