Tema: Re: Praygvenimo i?laidos
Autorius: eginor
Data: 2016-03-21 10:13:59
20-60 eur? ;))
Matosi, kad zmona moka. Gal pasiklausk kiek tixliai - gali nustebt
nemaloniai...
20 EUR tai koks 150 kWh elektros, o kur dar vanduo, siuksliu isvezimas,
bendrijos mokesciai ir pan.

"svyt"  parašė naujienų news:ncjjit$k6r$1@trimpas.omnitel.net...

Mes tryse pragyvenam uz kazkur 500. Likusius taupom. Butas
nuosavas, labai ekonomiskas, jam islaidos ziema kazkur iki 60
euru, vasara gal 20, tiksliai nezinau zmona moka. Kuras kazkur
100, like 300 maistas rubai.Nu neitraukta vienkartines islaidos-
pvz antikorozija, va reiks paziuret ar turiu kazka gero su
padangomis, ratlankius rudeni pirkaunes nuo e34 netinka, tai
reiks kazka sugudrauti. Brangiu nepirksiu, nes zmonai greit
vaziuot neleidziu, o as pats susitvarkau ir su slikais, svarbu,
kad neerzint draudiku jei vdrug kas bei policijos.

--

svyt /e39

"Aras" <nera@nera.nera> Wrote in message:
> Si?lau neprad?ti revoliucij? ir bent tris m?nesius gyventi ?prastai bei
> vesti statistik?.
> Jei nenusibos, tai po trij? m?nesi? jau gal?si daryti ka?kokias i?vadas,
> gal ??velgsi ir kokias tendencijas, kur galima perskirstyti finansus ar
> ka?k? sutaupyti (vardan ka?ko).
>
> Mano akimis 1000-1500 yra daugoka, nu bet a? save skaitau prie biednesni?
> (Vilniuje). Be paskol? ir visoki? draudim? reali suma pas mane apie 800e.
> 3 vaikai, ind. namas.
>

> "Trolis" <Trolis@misk.as> wrote in message
>>> 2) Maistas

----Android NewsGroup Reader----