Tema: Re: Praygvenimo išlaidos
Autorius: Aras
Data: 2016-03-15 17:01:51
Maklė maklei nelygu. Gali nupyzdint vagoną grūdų ir parduoti. Nepagaus, bus maklė. Nelegali.
Gali nusipirkti akcijų, palaikyti, kol pabrangs ir parduoti. Maklė, bet legali. Arba su NT prasukti biznį. Irgi legalu.

Todėl ir sakau, kad biedniokai pasiruošę "padirbėti daugiau" tikėdamiesi, kad tas ilgesnis darbas duos jiems kažkokias papildomas pajamas, ir jiems bus geriau. Nixuja. Tik per makles gali praturtėti. Kažkas prieštaraus, kad čia irgi darbas. Taip, darbas, bet parodykit man nors vieną samdomą maklerį, kuris būtų milijonierius.
Visa esmė, kad visose maklėse ant tavęs neturi būti jokių viršininkų. Kitaip ne tu išnaudoji, o tave išnaudoja.
Tik tiek.