Tema: Re: Praygvenimo iÅ
Autorius: Trolis
Data: 2016-03-15 15:00:08
2016-03-15 13:51, Sail rašė:
> Tada busi tiesiog neprotingas vartotojas, potencialus bobutes paskolos
> klientas. Pilna tokiu persilauzusiu, vaziuojanciu mieste +40 km/h nuo
> leistino greicio.
>
> Vat jei is tikruju persilausi ir pagalvosi, ar tau tikrai kazko reikia, tada
> ir bus tikra laisve. Nes daugumos slamsto tikrai nafik nereikia.

Iliiustruosiu - pažįstu krūvą žmonių, kurių finansinės išgalės yra
didelės, bet jie gyvena kukliai, galvoja kaip viską EFEKTYVIAI naudot, o
kur dėt sutaupytus.
Aš ir pats neturiu jokių finansinių įsipareigojimų, turiu atsargą juodam
periodui, uždirbu irgi pakankamai, bet... ieškau kur galėčiau EFEKTYVUMĄ
pakelti :)