Tema: Re: Praygvenimo išlaidos
Autorius: Aras
Data: 2016-03-15 09:37:11
Nu tai pats pažiūrėk į savo lentelę, nusipiešk stulpelinį grafiką ir sudėliok stulpelius nuo didžiausio iki mažiausio.
Iš tavo pateiktos statistikos trys didžiausios išlaidos pas tave yra:
1) Sveikata, sportas
2) Maistas
3) Kosmetika, grožis
Štai čia ir žiūrėk, ką gali sutaupyti, jei sutaupymas yra tavo vedamos statistikos tikslas.