Tema: Re: Praygvenimo išlaidos
Autorius: Aras
Data: 2016-03-15 14:57:11
Paskaityk knygų, atsiras minčių, atsiras svajonių. Darai gi ten visokias "nesąmones" su elektronika. Negi jokių minčių nebeliko? Sukonstruok man fotoaparatą iš skanerio.

Tamsta teisus. Prieš įgyvendinant svajonė dar pabūna noru.
Pavyzdys. Svajoju turėti namą kaime. Na, pasvajojau ir praėjo, nes realybė tokia, kad be šansų. Bet jei ta svajonė manęs nepalieka ilgą laiką, tai arba išdurnėji, arba ta svajonė palengva virsta noru. Kai jau tikrai pradedi norėti to namo, tai tada ir pradedi galvoti apie tai, kaip gauti pajamų tam namui.

Realiai kalbant, svajoju Austrijos kalnuose turėti nuosavą namelį. Nu bet kai atsakingai pagalvoju apie situaciją (išlaikymas, kelionės pirmyn atgal ir t.t.), tai ta svajonė nevirsta noru, nors tu ką.
Kitas realus noras. Tas pats namas kaime. Svajonė palengva keičiasi į norą.

Arba svajonė turėti gerą dumplinį fotiką. Nu zajabys dalykas, kaifuočiau saulėtekiuos... Bet kai pamąsta uapie plokštelių ryškinimus ir galimybę važinėtis į tuos saulėtekius, tai iki noro svajonė neišsivysto.
Ta pati svajonė su geru fotiku (normaliu veidrodiniu). Svajonė jau virto noru. Dabar generuoju mintis dėl papildomų pajamų, nes šeimos biudžeto (ir dabartinės savo gerovės) aukoti nenoriu.