Tema: Re: Praygvenimo išlaidos
Autorius: Aras
Data: 2016-03-15 16:17:31
Kur tie darboholikai, kurie neturi kada leisti savo pinigus? Kas čia per stebuklai?

Šeimos nenuskriaudei, nes davei alternatyvą. Žymiai geresnę.

Dėl tos laimės, ta ikiekvienam savo. Toks retorinis klausimas:
kas geriau - ėsti šūdiną maistą (skanų, bet nesveiką), gerti, nesportuoti ir būti laimingu ar sveikai maitintis ir gyventi, bet neturėti laimės?