Tema: Re: Praygvenimo išlaidos
Autorius: Sail
Data: 2016-03-15 13:51:14
Tada busi tiesiog neprotingas vartotojas, potencialus bobutes paskolos
klientas. Pilna tokiu persilauzusiu, vaziuojanciu mieste +40 km/h nuo
leistino greicio.

Vat jei is tikruju persilausi ir pagalvosi, ar tau tikrai kazko reikia, tada
ir bus tikra laisve. Nes daugumos slamsto tikrai nafik nereikia.