Tema: Re: Praygvenimo išlaidos
Autorius: eginor
Data: 2016-03-15 11:34:05
O gal galima mastyti apie abu dalykus lygiagreciai?
Be to, neisleisti pinigai - tam tikra prasme papildomos pajamos.

"Aras"  parašė naujienų news:nc8kis$jbv$1@trimpas.omnitel.net...

Kaip turtingi žmonės pasakytų, ne ten energiją naudoji.
Energiją (mąstymą) reikia naudoti ne mąstymui "kaip išlaidas sumažinti", o
mąstymui "kaip ir iš kur gauti daugiau pajamų".
Bet biednam (kokiu aš save ir laikau) ne taip lengva ištrūkti iš tos
varguolių karuselės. Taip ir zulinam, kol guoliai pareina...