Tema: Re: Praygvenimo išlaidos
Autorius: eginor
Data: 2016-03-15 13:56:11
Nesuprantu ka nori pasakyti, gal tada reikia apsibrezti kas tas
"biedniokas", nes man tai visokiu super duber daiktu pirkimas yra biednioko
sudedamoji dalis ;)
Esi biednas > sumastai kaip uzdirbti > praleidi viska > esi biednas (plius
turi daikta kazkoki, kuris kuria ne biednioko ivaizdi).

Jei del ivaizdzio pries mergas ar draugus pasirodyt, tada gal tokia
strategija ir OK. Bet man tai toks pats biedniokas atrodai ;)

"Aras"  parašė naujienų news:nc8s2e$op5$1@trimpas.omnitel.net...

Tikrai? Manau, kad "kaip uždirbti ir kaip neišleisti" yra elementarus
"taupytojo" mąstymas.
Vat kai persilauši save ir, norėdamas super duper daikto (nesigilinant ar
jis tau tikrai labai būtinas), pradėsi galvoti ne kaip sutaupyti, kad
įsigytum daiktą, o iš kur papildomai uždirbti, tada ir būsi ne biedniokas.

P.S. Čia asmeniškai tamstai netaikau, tiesiog surašiau antruoju asmeniu ir
tiek.