Tema: Re: Praygvenimo iÅ
Autorius: Trolis
Data: 2016-03-15 09:48:04
2016-03-15 09:34, Aras rašė:
> Nu tai pats pažiūrėk į savo lentelę, nusipiešk stulpelinį grafiką ir sudėliok stulpelius nuo didžiausio iki mažiausio.
> Iš tavo pateiktos statistikos trys didžiausios išlaidos pas tave yra:
> 1) Sveikata, sportas
> 2) Maistas
> 3) Kosmetika, grožis
> Štai čia ir žiūrėk, ką gali sutaupyti, jei sutaupymas yra tavo vedamos statistikos tikslas.

Viskas prasidėjo tiesiog bandymo tikslais, pasižiūrėti kaip pasiskirsto
piniginiai srautai. Pamačius, kad suma gali būti ~1500€ tai toks truputį
šokas ištiko, nes manau, kad tai yra nepagrįstai daug, žinant mūsų
gyvenimo būdą.

Taigi dabar reikia įvertinti ar tikrai mano įsivaizduotos išlaidos yra
protingos (galbūt reikia daugiau)
Ar mes kažkur išleidžiam, jeigu taip- kur.

Ar tai yra Ok išlaidos ar prabangos išlaidos.
Pvz manau, kad maiste nėra kur sutaupyti, be to mes +- net atitinkame
maisto krepšelį. ir net nebūčiau linęks maistui taupyt, bet kai
pamačiau, kad žmona nupirko kiaušinius už 1,7€/10vnt tai supykau :|

Toliau reiktų pažiūrėt ar visi šeimos nariai gauna vienodai, galbūt
kažkurie nukenčia, o kiti naudojasi perteklinėmis išlaidomis. Galbūt
socialinė lygybė turėtų būt kažkokia, pvz Jaunesnioji mergaitė lieka
kažkiek nuskriausta.

Išaiškinti visus tuos dalykus vaikams, galbūt kažkiek leisti rinktis,
kur leisti pinigus, įtraukti vaikus į biudžeto planavimą, vėliau mokyti
leisti kišenpinigius ir pnš.

Na ir žinoma- savų pačių savišvieta.