Tema: Re: Praygvenimo iÅ
Autorius: Trolis
Data: 2016-03-15 16:11:49
2016-03-15 15:42, Aras rašė:
> Ko gero, blogai, jei pataupysi ant kasdienių išlaidų nuskriausdamas save ar šeimos narius. Taupumas ir biednumas netapatu. Užsikrušimas darbe naudos jokios neatneš. Pajamos turi ateiti iš kitur.

Va aš šeimą nuskriaudžiau- atsisakiau skaitmeninės TV. jaučiu gali būti
150+ eur per metus.
Ar nuskriaudžiau šeimą? Dauguma pasakys, kad nuskriaudžiau.
Bet mes pasižiūrim laidas per streaminimą (nedaug, bet mes niekad
nežiūrėdavom) o dar ir kartu su šeima susėdam ir pažaidžiam stalo
žaidimus, kortomis - labai fainas dalykas.
Aš ,mėgstu pažiūrėti žinias, bet jau pradedu abejoti ar tikrai tai nėra
prabanga, nes atimu 30-60 minučių laiko ne tik iš savo gyvenimo, bet
atimu tą SAVO laiką iš savo vaikų gyvenimo.

O šiaip... jeigu yra nebūtinieji poreikiai, tai reikia žiūrėti kaip būsi
laimingesnis - ar būdamas nelaimingas, kad po to būtum laimingas ar
gyvendamas subalansuotą laimingumo gyvenimą :)

Visi žmonės skiringi, bet visgi yra vienas faktas- žmonės nori gerokai
daugiau negu jiems iš tiesų reikia. Ir įsisuka į užburtą ratą. Jie
kompensuoja savo blogas emocijas pirkimais ir t.t, ugdo priklausomybės.

Va pažiūrėkit į kokius darboholikus,. Jiems nieko nereikia, bet jie net
neturi laiko galvoti apie kažkokius prabangos dalykus. Jie net neturi
laiko leisti savo pinigų :)