Tema: Re: prasau patarkite
Autorius: padugne
Data: 2009-12-09 10:20:27
On Wed, 09 Dec 2009 08:36:23 +0200, Tomas wrote:

>>> P.S. kliento golpas išvažiavo į servisą ant ratukų. Vorschprung durch

> Das Auto - labai jau kukliai skamba.

Fig, golp4 buvo kitas. Atrodo "Aus Liebe zum Automobil".

> Aš tokiu neapsimetu. Man tik liūdna, kad šiuolaikinėse mašinose tokie
> dalykai kaip akumuliatoriaus išėmimas ar lemputės pakeitimas paverstas
> profesionalių remontininkų darbu.

Normalus produkto vystymasis. Padaryt masina lengvai remontuojama
kainuoja daug babkiu. Ir nefiga nepadidina pardavimu, nes pirkejams tokie
dalykai neidomus.
Tada ateina visokie zhegonskai ir inzinieriams liepia padaryt taip kaip
pigiau. T.y. belekaip.

> Tėvui buvo paprasčiau išsikviest servisą "į namus". Požiūris
> atitinkantis automobilius konstruojančių marketingistų.

Matai, reiskia zhegonskai nesuklydo. Ir tai tikrai liudna.

--
Kittehs u must haz prioriteez!
U no giv cheezburger 2 Ceiling Cat, an what has it earneded U?