Tema: Re: prasau patarkite
Autorius: padugne
Data: 2009-12-06 13:09:42
On Sun, 06 Dec 2009 12:10:35 +0200, Mariukas wrote:

> nu as 2 metus su II vazinejau ir kitatiek su III..ir kas?da metus teko
> ir su pirmuoju pasitrankyt IR? su elektra bedu nebuvo, apart centrinio
> vakuuminis siurbliukas gaves dregmes (ce III) (del paties kaltes
> pakeitus lempas galines nehermetizavus gavo h2O ir nusprogo)

O man buvo. Net ir akimis matosi, kad laidai sudinos kokybes, prastesnes
nei tarkim dar buvo pas golp2 ar tu laiku audi.

>  ti kodel tada ne su bulka vazinejai ta ketvertameti jei ji jau toki
>  kruta

Bulka anais laikais buvo zymiai brangesne, plius visi po laiko tampa
gudresni.

> masina be rudziu o wv tokis shit su nupuvanciais laidais ir nupuvanciais
> sparnais? as ir ziuriu kiek guoliu matau taj visi be priekiniu sparnu ir
> su svylanciom pravodkem pravaziuoja.

Jei atidziau paziuret, tai dafiga supuvusiais. Va pazystamas nesenai
ieskojo pirkt tvarkingo golp3. Visi prapuve arba bepradedantys. Mano i
kazachija irgi todel isvaziavo.

--
Kittehs u must haz prioriteez!
U no giv cheezburger 2 Ceiling Cat, an what has it earneded U?