Tema: Re: prasau patarkite
Autorius: Dede_Pranas
Data: 2009-12-07 22:42:49
na matai mano ir tavo empiriniai duomenys siek tiekskiriasi:
tavo is lempos - kiek gatveje matau.
mano is pinigines - kiek kainuoja masinu islaikymai.

o del gatves dar, ypatingai vokiskos:
nx laikyti sena papuvusi auto, kad ir dar visai vaziuojanti, kai uz ji duoda kaip uz du pirmus arba antrus golfus? kai visokie ciurbanai sluoste sluoja tokias masinas kaip e9, pirmas carinas ir pan, nes tai viena paklausiausiu prekiu ne tik afrikoje, bet ir tolimesneje azijoje, kai tuo tarpu nevaziuojantys pirmi golfai domina tik trenktus "studentus kALIkcionierius".
kas lieciatoyotas, tai as neagituoju nieko jas pirkti: overpraisintos iki negaliu, rudyja nesveikai, detales tokios brangios, kad golfui galima 3 nusipirkt uz viena toyotine.
ir sita: man kaip ir nebeidomu jau test:)