Tema: Re: prasau patarkite
Autorius: padugne
Data: 2009-12-07 23:24:09
On Mon, 07 Dec 2009 22:42:44 +0200, Dede_Pranas wrote:

> na matai mano ir tavo empiriniai duomenys siek tiekskiriasi: tavo is
> lempos - kiek gatveje matau.
> mano is pinigines - kiek kainuoja masinu islaikymai.

Cia tau su guoliu taip nesiseke?

> o del gatves dar, ypatingai vokiskos: nx laikyti sena papuvusi auto, kad
> ir dar visai vaziuojanti, kai uz ji duoda kaip uz du pirmus arba antrus
> golfus? kai visokie ciurbanai sluoste sluoja tokias masinas kaip e9,

Ir ka tada su tais pora simtu euru daryt? Pirkt nuolatini? Man kazkaip
neatsiskleidzia sanderio komercine prasme.

> pirmas carinas ir pan, nes tai viena paklausiausiu prekiu ne tik
> afrikoje, bet ir tolimesneje azijoje, kai tuo tarpu nevaziuojantys pirmi
> golfai domina tik trenktus "studentus kALIkcionierius". kas
> lieciatoyotas, tai as neagituoju nieko jas pirkti: overpraisintos iki
> negaliu, rudyja nesveikai, detales tokios brangios, kad golfui galima 3
> nusipirkt uz viena toyotine. ir sita: man kaip ir nebeidomu jau test:)

Seip atvirksciai: uz viena guoli ar pascata iseina mazdaug 2 to paties
amziaus karinos ar korovos. Cia tos kur negendancios. Ciurkos ir negrai
btw yra labai bjaurus pirkejai, derasi iki pazaliavimo ir nieko nemoka.

--
Kittehs u must haz prioriteez!
U no giv cheezburger 2 Ceiling Cat, an what has it earneded U?