Tema: Re: prasau patarkite
Autorius: pVytautas
Data: 2009-12-06 18:15:00
> NA manau kad tai laimes dalykas, nes kazkaip jau labai daug tu wv su
> prastom pravodkem vazineja visgi musu keliuose

Didele dalis vazineja kol vaziuoja nesvarbu gerai ar blogai. Jei prapucia
tarpine paruoda. Jei teka vairo kolonele parduoda nes remontuoti neapsimoka.

> NA tau neatrodo kad avdi kaina ispusta per daug?ir bulka D palygink su
> Golf TDI taj tavo bulka totalus Sh

Siaip jau jei lyginti bulka tai reiktu su 2 guoliu, pagal metus. Jei bulka
vadinasi B4 tai ji turejo TDI.

> NA o tu man parodyk kurios labai jau 91-94 metu masinos be rudziu
> vazineja? nebent koks pezo kur cinkuoti kebulai.
> o i kazachija tai ne del to tavo isvaziavo, o del to kad ja kazachas
> nupirko nes jis nuo tavo wv dar kita tiek uzsivirino x3

Tvarkingos masinos be rudziu vazineja.
Na reiktu suprati kad kazachas tik galutinis rezultatas.
Su rudim kovoti pakankamai problematiska o panaikinus jas faktas kad vel
islys del to ir buvo parduodama. Kadangi kazahui ziauriai pigu tai daznai
tvarkyti ir pirko, kai tuo tarpu vietiniams rudziu kalnas visai neidomus nes
arba pigiai vazineti taip kaip yra arba neapsimoka remontuoti.