Tema: Re: prasau patarkite
Autorius: Mariukas
Data: 2009-12-06 12:10:37
nu as 2 metus su II vazinejau ir kitatiek su III..ir kas?da metus teko ir su
pirmuoju pasitrankyt IR? su elektra bedu nebuvo, apart centrinio vakuuminis
siurbliukas gaves dregmes (ce III) (del paties kaltes pakeitus lempas
galines nehermetizavus gavo h2O ir nusprogo)
 ti kodel tada ne su bulka vazinejai ta ketvertameti jei ji jau toki kruta
masina be rudziu o wv tokis shit su nupuvanciais laidais ir nupuvanciais
sparnais? as ir ziuriu kiek guoliu matau taj visi be priekiniu sparnu ir su
svylanciom pravodkem pravaziuoja.

Pirk xantia arba Xm ir patarinek toliau pirkt zmogui laguna