Tema: Re: prasau patarkite
Autorius: padugne
Data: 2009-12-06 01:22:06
On Sun, 06 Dec 2009 00:11:33 +0200, Mariukas wrote:

> del rudziu visos tokiu metu rudija, o jei paimsi kociota tai nepades

Ne visos vienodai. Bulka nekociota nerudyja pvz visiskai. Golpas3 rudyja
zymiai greiciau nei 2.

> niex. bolemene tvarkinga auto su elektra bedu netures. patikek maziau

Neaiskink, as 4 metus atvazinejau mentu.

> bugu uz kokia laguna ar xantia kaip cia kazkas siule zmogui beda
> isigyt.guolis lieka guolis, viskas paprasta ir daug kas moka taisyt.

mechanika - jo, bet monomotronika ne daug kas is dedziu vasiu zino kaip
veikia.

> kokios pvz nepagaunamos problemos gali but guolyje? (manau kad naturalau
> jog 3 guolyje idiegta daugiau softo nei 2 ir taip atsirade daugiau tasku

Pvz mano mente buvo savaime nupuves vienas is variklio ECU maitinimo
laidu. Varis tiesiog pavirto i zalius trupinius. Tiesiai zguto vidury po
izoliacija, is isores niekada neitarsi. Su kokybiskais kabeliais taip
nenutinka.

Debugginimas atskira istorija, vidutiniam meistrui neikandama.

--
Kittehs u must haz prioriteez!
U no giv cheezburger 2 Ceiling Cat, an what has it earneded U?