Tema: Re: prasau patarkite
Autorius: Mariukas
Data: 2009-12-06 15:42:15
"padugne" <padugne@home.lan> wrote in message
news:hfg3dl$put$3@trimpas.omnitel.net...

> O man buvo. Net ir akimis matosi, kad laidai sudinos kokybes, prastesnes
> nei tarkim dar buvo pas golp2 ar tu laiku audi.

NA manau kad tai laimes dalykas, nes kazkaip jau labai daug tu wv su prastom
pravodkem vazineja visgi musu keliuose

> Bulka anais laikais buvo zymiai brangesne, plius visi po laiko tampa
> gudresni.

NA tau neatrodo kad avdi kaina ispusta per daug?ir bulka D palygink su Golf
TDI taj tavo bulka totalus Sh

> Jei atidziau paziuret, tai dafiga supuvusiais. Va pazystamas nesenai
> ieskojo pirkt tvarkingo golp3. Visi prapuve arba bepradedantys. Mano i
> kazachija irgi todel isvaziavo.

NA o tu man parodyk kurios labai jau 91-94 metu masinos be rudziu vazineja?
nebent koks pezo kur cinkuoti kebulai.
o i kazachija tai ne del to tavo isvaziavo, o del to kad ja kazachas nupirko
nes jis nuo tavo wv dar kita tiek uzsivirino x3