Tema: Re: prasau patarkite
Autorius: Dede_Pranas
Data: 2009-12-05 22:26:16
patinka - yra labai plati savoka, as nesakiau, kad tai mano dream car'as:)
konkreciai tojotose man patinka tai, kad jos nepisa proto, nereikalauja  specifines prieziuros, pakankamai nesunkiai randami neubyti naudoti egzemplioriai, labai patikimi ir ilgaamziai istikruju.
as tiesiog daznai perku tojotas seimosn nariams, kadangi man tenka norom nenorom susidurti ir su tolimesne ju ekploatacija, turiu siiokia tokia nuomone siuo klausimu.
blogos patirties su tojotom neesu dar turejes, cia mazdaug is 8 mano ar su mano pagalba pirktu ir juzintu tojotu. beje dvi juzinau ir pats, mazdaug po du metus ir atitinkamai 60-80kkm kiekviena. viskas ka galiu pasakyt blogo - nesusitvarkius iskarto su korozija - reitai puna, kartais islenda neeiliniu gedimu, netrukdanciu eksploatacijai, taciau erzinanciu. vairavimas - skonio ir pojuciu reikalas, jos pakankamai minkstoms, beje labai patinka moterims mano seimoje, iki idealo jamlabai toli, bet jis tikrai ne tragiskas.