Tema: Re: prasau patarkite
Autorius: Mariukas
Data: 2009-12-06 15:32:23
patikek nea. pac vairuoju pezo ir esu laimingas, bet esu turejes ivairiausiu
markiu avto. siaip kas liecia remonta ir paprastesne exploatacija cia
kalbama, tai pvz xm ar xantia su savo oru bedu pridaro manau kiekvienam jas
vairuojanciam musu keliuose pora metu (nepridaro isskirtiniais atvejais)
kalbu velgi remdamasis artimuju turejusiu isitaisiusiu tokias bedas kaip
xantia ar xm. kai pats sau ieskojau pries kokius 5m masinos irgi dairiausi i
xm, ar xantia vardan komforto etc, bet kai parveze 3 egzempliorius ant furos
(kur ale po blatu savi partempe) ir is 3 NEI VIENAM normaliai nefunkcionavo
pakaba normaliai ( vienai priekis, kitai galas, kitai is vis kazkaip
pusetinai ten veike kazkas db nepamenu) tai tikrai isitikinau sau visiem
laikam kad tai tikrai yra vargas musu servizams ir mums vartotojams (tada
isigyjau III ioka). pvz dede turejo xantia, tai parejo jam ta hidraulika,
taj zmogus 2klt kaip i subine sudejo, kai ta pati xante tiek db tekainuoja.
nekalbant apie elektronikos bedas ir t.t.