Tema: Re: prasau patarkite
Autorius: padugne
Data: 2009-12-06 20:05:11
On Sun, 06 Dec 2009 19:18:25 +0200, BigM wrote:

> Kai perki naudota, tai nusiteiki atitinkamai. Pvz. stabdziu diskus, jei

Nu taigi nuteigineja kad korolos pigus islaikymas.

> labai jau sudetingai keiciami, pakeiti viena karta ir greiciausiai visam
> tarnavimo laikui ju kaip ir keisti daugiau nereikes.

Dependz. Pvz mano masinoje priekiniai diskai laiko kokius 60tkm. Galiniai
dar trumpiau, kokius 30.

As seip tik klausiau, nes itariu kad jie japonisku stiliumi keiciasi
kartu su stebulemis, t.y. kartu ir su guoliais.

--
Kittehs u must haz prioriteez!
U no giv cheezburger 2 Ceiling Cat, an what has it earneded U?