Tema: Re: masinos grabo nutempimas is kiemo
Autorius: Korke
Data: 2009-03-10 12:14:31
"Tomas" <nera@meilo.lt> wrote in message
news:gp5dse$rof$1@trimpas.omnitel.net...
> Uzhjauciu del sugadintos vaikystes zhinoma, jauciasi, kad atsiliepe
> psichinei sveikatai...
> Temos autorius paklause apie "kaip nutempt", o ne "ka daryt".

ne, nu jei tau sioje situacijoje parasymas "kaip nutempt" tavo vakuumineje
galveleje reiskia, kad autorius nezino uz kur geriau trosa kabinti, ar krano
kabli tai gal as jau geriau patylesiu, nes svaigai cia savo
pseudo-teisiniais argumentais bei seimyniskais patarimais pakalbet su
kaimynu, o nesupranti tokio elementaraus zodziu junginio.

> Gal jei klaustu ten vietoj, nieko daryt ir nereiketu, o tas savininkas
> ishvarytu ta mashina.

nu tai ir isvarys kai pakalbes su pareigunu..., tu gal ir pas kirpeja kedeje
pats apsikerpi, pas dantista irgi pats pasiremontuoji, nes nu nx reik
trukdyti zmogu, juk galima ir paciam susitvarkyti ta reikala, gi savi visi ?