Tema: Re: masinos grabo nutempimas is kiemo
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-03-10 11:19:00
Kodel reikia eiti i krastutinumus ir aiskinti, kaip zmogus turi ginti savo
teises ? Man pries koki menesi vienas veikejas teisme irgi aiskino panasiai.
Uzstatte su savo masina kitus taip, kad negalima isvaziuoti. Tai tipo jo
argumentas - ""Jis ka, negalejo uzeiti i koki buta ir paklausti kieno šitas
automobilis ? Aš gu bučiau patraukes...". Niekaip negalejo suprasti, uz ka
jam tokiam geram, balktam ir pukuotam bauda ipaishe...