Tema: Re: masinos grabo nutempimas is kiemo
Autorius: Bleketas
Data: 2009-03-10 11:08:38
ar tu ble durnas ar tik apsimeti? strakset ir nuvilkinet niekas neprades.
Nu zajibal tavo karutis ji, nu nezino kas per lochas ji laiko, nu paraso
zajava, mentas ateina ar paskambina, tu irodai kad sergi menesi, dar
invalidu tapai, zmona dekretinese, parodai jam ta ir draudima, pasakai
paziurekit nuvalytas gi. Nu pasako aciu visogero. kitu gi atveju jei tas
grabas neaisku keno seimininko nera, arba jis sako pasli vse nachui ja tut
zyvu, ipisa bauda visi kaimynai laimingi, atsiradusia nauja vieta.

ar tau cia per sunku suvirskint? ar tu toks vargsas ir tave gyvenanti
privacioj valdoj striksina su mentais praeiviai kad toks nuskriaustas
jautiesi?

pasiguosk gal rasim iseiti ir tau...