Tema: Re: masinos grabo nutempimas is kiemo
Autorius: esquires
Data: 2009-03-10 09:28:42
buna visokiu aplinkybiu. vienas atvejis, kai kaimynas suvelka i aikstele
visa savo turta ir pasidaro vietines reiksmes sroteli, o visai kitas, kai
auto priklauso, tarkim, pensininkui arba kokiam neigaliajam, kuris mielai
niekur nevaziuotu, taciau bet kuria diena ar pas gydytoja, ar dar kazkur
isvaziuoti gali reiketi (aciudie, paskutinius 1.5 metu neprireike). auto su
apziura, draudimu, na, tarkim, ratas nuleistas, kam nepasitaiko. jauti, kad
tai ne tas pats atvejis, kaip pirmas?