Tema: Re: masinos grabo nutempimas is kiemo
Autorius: Velnias
Data: 2009-03-10 10:44:13
Tu per savo isivaizduojamai dideli iq net nesugebi perskaityti tiesiogiai
kas parasyta neieskodamas shiknoj slieku. Man visiskai px kas kur ir ka
stato, nors ir borisovas gali savo sraigtasparni priparkuoti ar adamkus
uzsukti pas ka nors i svecius su visa palyda, kur gryzes randu vietos, ten
ir prisiparkuoju, tiesiog konstatavau fakta kaip ne kurie kaimynai elgiasi.