Tema: Re: masinos grabo nutempimas is kiemo
Autorius: Velnias
Data: 2009-03-10 09:54:40
Ne, tokiem yra parke 10 kartu per diena pasiziurejus pro langa nematyti savo
masinos! Yra keli tokie "sodininkai" pas mus kieme, su 500-1000 Lt vertes
grabais, bet truks plys gryze pasistato taip, kad matytu (net ir uzstatydami
kitus), ir atsiradus laisvai vietai per minute perstato savo grabeli i ja.
Nu vienzo toks gyvenimo budas zmoniu, ir nieko cia nepakeisi...