Tema: Re: masinos grabo nutempimas is kiemo
Autorius: Korke
Data: 2009-03-10 11:49:57
buten, bet kaip supratau nelabai lemta suprast kai kam sito, kad yra
atitinkama tarnyba uz tai pinigus gaunanti ir tegu dirba. Vaikystej gyvenau
irgi panasioje situacijoje, gulejo pora triperiu numestu kieme, zinojau
kieno triperiai (oi, sorry, turbut tureciau vadinti puoseletini busimi
antikvariatai, laukiantis restauracijos laiko, arba i komandiruote su zalia
korta isvaziavusio piliecio turtas), bet man tai buvo paprasciausi triperiai
kaip M412, MB123 ir panasus surudije, nuleistom padangom, apsamanoje metalo
gabalai (persiprasau, gal tokio stovio MB netycia yra pilnai veikiantis ir
ekslotuotinas ir tik as budamas vaikas to nezinojau) nevaziuojantis metus
kelis tikrai (nu gal serga savininkai nu, ar naktimis iki sodo islekdavo, o
grize vel ratus nuleisdavo ir samanom apdedavo), bet tai griztant prie
reikalo, kodel kaimynai, ne draugai ar pazistami, o tik gyvenantis tame name
is statantis auto i ta aikstele, turi eiti, aiskintis, rupintis bendro
gerbuvio taisymu, jei jie neturi jokiu svertu itakoti problemos issprendima
? (jau net nekalbu apie laiko gaisima ir daznai net numanoma rezultata
pokalbio). Tegu ta daro igaliotinis, nebutinai iskart mojuodamas baudos
kvitu, bet kad ir pasikalbedamas pradziai.

Ir autorius, gerb. kaimyniskasis tomai, niekur tempt jo nenorejo, jis
paklause ne kur vilkika nusisamdyti kad isveztu nx, o kokia tvarka, kur
kreiptis, kad butu nutemptas neekspotuojamas daiktas. Kaip nezinanciam
paaiskinu "kokia tvarka, kad butu nutemptas = i kuria instancija kreiptis,
del paklausimo apie apleisto automobilio pasalinimo galimybe". Ir jei tau
tas nedashunta "klaviaturinis "teisininke" neereli", tai man taves dar
labiau gaila.