Tema: Re: masinos grabo nutempimas is kiemo
Autorius: Bleketas
Data: 2009-03-10 10:20:30
tai gal nuo to ir reikejo pradeti o ne vaidinti cia blatna. es soka tik tie
kurie nesusidure su tokiom problemom. O vat suveztu visi savo kirmelas tai
kitaip uzciulbetu.

is kitos puses as irgi galiu pasustravoti. prie privacios zemes yra viesa
zeme, suvesiu ten grabus ir paliksiu. Mano teise statyti kur noriu, gal as
zibuciu pasiskint prie kelio i tavo chata sustojau. skinu jau tris metus.
Maske su ta, nuvalyta be samanu. irgi pagal tamstos panetkes viskas norma.
Bet jei tokiu skyneju palei tvora bus bent pora manau uzciulbesi kitaip ane?