Tema: Re: masinos grabo nutempimas is kiemo
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-03-10 10:46:47
"Arj" <root@ibm.com> wrote in message
news:gp597c$iug$1@trimpas.omnitel.net...
> jei pastata po medziu, rudeni apkrenta lapais per pusdieni. Jei po liepa -
> tai vasara ir kasdiena eksplotuojamas automobilis, jei savaite neplautas,
> atrodys neblogai appauges.

Patikslinkim - atrodys kaip ir kiti.  Ir ishvis, tokiu principu galim
prisiknist prie puses ATPK normu - nuo orlaiviu eksploatavimo taisykliu
pazeidimo iki keikimosi viesoje vietoje. Visur galima rekti - "O tai ka, uz
tai mane irgi nubaus ?"  Laime, i tokius isvedziojimus realiose situacijose
niekas nekreipia demesio. Kaip sako kaimynai  "zakon durakam nepisan".