Tema: Re: Kaip kovoti su visokiais CodeC`ais?
Autorius: Audrius
Data: 2017-01-27 13:56:33
Esi BENDRO NAUDOJIMO kelyje. Privalai prisitaikyti prie letesniu / maziau 
igdusiu  eismo dalyviu, jei eismo salygos apsunkintos ir lenkimo manevra 
atlikti sudetinga nedidinant itampos / nekeliant potencialios gresmes eismo 
saugumui.

"DK" <kam.reikia@tas.zino> wrote in message 
news:o6d4hb$gju$1@trimpas.omnitel.net...
> Na dar kartą:
>
> 113. kur kas lėčiau už leidžiamą didžiausią greitį važiuojantis 
> vairuotojas (išskyrus tuos atvejus, kai jis suka į kairę arba apsisuka) 
> privalo praleisti paskui jį greičiau važiuojančias transporto priemones, 
> pasitraukdamas kuo labiau į dešinę. Lėtaeigės ar didelių gabaritų 
> transporto priemonės vairuotojas prireikus privalo sustoti ir praleisti už 
> jos susikaupusias transporto priemones.
>
> Leidžiamas 90, tu velkiesi 40, nes tau tai saugus greitis, aš važiuoju 70, 
> nes man tai saugus greitis. Tu matai veidrodėlyje, kad aš prie tavęs 
> artėju, įsijungiu posūkį, rodau, kad noriu tave lenkt. Kaip tu manai 40 vs 
> 90 yra kur kas lėčiau, ar dar ne?
>
>
> On 2017.01.26 16:48, CodeC wrote:
>> px 40 ar 50. 'norint lenkti', pareiga laikytis saugaus atstumo niekur
>> nedingsta. atvirksciai - tai ypac svarbus ir pavojingas momentas. todel
>> 'norint lenkti', turi persirikiuot i priesingos eismo krypties juosta is
>> anksto, nepriartejes ta pacia juosta nesaugiu atstumu. ir isitikinti,
>> kad ja lenkti tau niekas netrugdo ir netrugdys iki pabaigos. akivaizdu,
>> kad tai ne ta situacija, apie kuria kalba lape.
>> reiskia - lenkti DRAUDZIAMA PAGAL KET.
>> lape prisipisa prie galo, ir 'praso' pasitraukti i kelkrasti, lyg tam
>> kazkokia teise turetu. chuliganas.
>>
>> On 2017.01.26 16:43, Ignas wrote:
>>> qe? kokio 50m atstumo? kozirius is kiauros kisenes trauki? :))
>>>
>>>
>>> On 2017-01-26 16:34, CodeC wrote:
>>>> gali pradet nuo min 50m atstumo. va todel civilizuoti zmones net
>>>> negalvoja apie lenkima tokiam kelyje, nes jis pagal taisykles
>>>> neimanomas.
>>>>
>>>> On 2017.01.26 16:27, Ignas wrote:
>>>>> 4. tinka, nebent jis neseka aplink situacijos ir net nemato is paskos
>>>>> vaziuojancio, bet tada turbut kita punkta rastume tam...
>>>>>
>>>>> 138. daugiau nei pakanka pripaisyt, nes trukdo aplenkt vaziuojant
>>>>> dalinai priespriesine juosta
>>>>>
>>>>> tu dvieju daugiau nei per akis
>>>>>
>>>>> dabar, ka pazeidzia prisivijes ir ijunges kairi posuky eismo dalyvis,
>>>>> tikedamasis supratingumo is priekyje vaziuojancio?
>>>>>
>>>>> On 2017-01-26 12:54, KEdas wrote:
>>>>>> Nusišneki su tais punktais, nes turi teksto suvokimo problemų.
>>>>>> Prelegentas net nesiteikė paaiškinti koks ten greitis leistinas, 
>>>>>> kokiu
>>>>>> kas važiuoja, o čia jau žinai kokius KET punktus anas pažeidžia.
>>>>>> Parodyk kurias tų punktų dalius pažeidžia:
>>>>>> ----
>>>>>> 4. Eismo dalyvių elgesys grindžiamas savitarpio pagarba ir ATSARGUMU.
>>>>>>
>>>>>> 113. KUR KAS LĖČIAU už leidžiamą didžiausią greitį važiuojantis
>>>>>> vairuotojas (išskyrus tuos atvejus, kai jis suka į kairę arba
>>>>>> apsisuka)
>>>>>> privalo praleisti paskui jį greičiau važiuojančias transporto
>>>>>> priemones,
>>>>>> pasitraukdamas kuo labiau į dešinę. Lėtaeigės ar didelių gabaritų
>>>>>> transporto priemonės vairuotojas prireikus privalo sustoti ir
>>>>>> praleisti
>>>>>> už jos susikaupusias transporto priemones.
>>>>>>
>>>>>> 135. Vairuotojui draudžiama:
>>>>>> 135.3. važiuoti BE REIKALO pernelyg lėtai, trukdant normalų kitų
>>>>>> transporto priemonių eismą;
>>>>>> 135.4. STAIGIAI stabdyti, jeigu tai nebūtina eismo saugumui.
>>>>>>
>>>>>> 138. LENKIAMOS transporto priemonės vairuotojui draudžiama trukdyti
>>>>>> aplenkti didinant važiavimo greitį arba kitais veiksmais.
>>>>>> ----
>>>>>> 2017.01.26 10:12, DK rašė:
>>>>>>> Taigi išvardijau net KET punktus, kuriuos jis pažeidžia, ar tu irgi
>>>>>>> nemoki/nesugebi perskaityti? Ar perskaites nesugebi suvokti?
>>>>>>>
>>>>>>> P.s. pasižiūrėjau, tai pasirodo net ne keturis, o penkis punktus
>>>>>>> pažeidžia, vardiju: 4, 113, 135.3, 135.4, 138.
>>>>>>>
>>>>>>> P.p.s. kad būtų aiškiau, tai pateiksiu ir pavyzdį. Kelias su
>>>>>>> leidžiamu
>>>>>>> greičiu 90 km/h. TU judi 40 km/h, AŠ judu 70 km/h, ir TU važiuoji
>>>>>>> taip, kad AŠ negaliu tavęs aplenkti, tai vienintelis pažeidžiantis
>>>>>>> KET
>>>>>>> esi TU.
>>>>>>> Ir turėk omenyje, kad dėl daugybės subjektyvių priežasčių mes
>>>>>>> nesiginčyjame apie SAUGŲ greitį, nes jo apibrėžimas tame pačiame KET
>>>>>>> yra subjektyvus. Kada jūs pasaulio teisuoliai suvoksite, kad
>>>>>>> taisyklės
>>>>>>> yra visuma, o ne vienas punktas konkrečiu metu patogus jums?
>>>>>>>
>>>>>>> On 2017.01.25 23:41, Audrius wrote:
>>>>>>>> Tu "pridurkas", nes vaziuoji butent "kaip tu nori", o jis 
>>>>>>>> vaziuoja -
>>>>>>>> pagal
>>>>>>>> KET.
>>>>>>>> Ir taskas.
>>>>>>>> Visa kita - tik kersos kumeles sapnas geguzes pilnaties naktyje!
>>>>>>>>
>>>>>>>> "DK" <kam.reikia@tas.zino> wrote in message
>>>>>>>> news:o6af87$5j4$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> :)))))))
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Vienu zodziu aisku, kad situacija yra tokia:
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> kai tu vaziuoji kaip TU nori, tai viskas yra normalu, ir gerai, 
>>>>>>>>> bet
>>>>>>>>> jeigu
>>>>>>>>> AS vaziuoju, kaip as noriu, tai as pridurkas!!!!!!!!!!!!!!!!
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> On 2017.01.25 16:15, CodeC wrote:
>>>>>>>>>> nera cia i ka atsakyt, nes cia tau ir dar keliems pridurkams
>>>>>>>>>> atrodo, kad
>>>>>>>>>> pazeidejai yra du.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> On 2017.01.25 16:12, DK wrote:
>>>>>>>>>>> Tu man atsakyk ko auksčiau taves klausiau, kodėl negali? As 
>>>>>>>>>>> galiu
>>>>>>>>>>> pakartot klausimą paprasčiau:
>>>>>>>>>>> Kodėl pažeidžiantį vieną KET punktą asmenį tu smerki ir
>>>>>>>>>>> niekini, o
>>>>>>>>>>> pažeidžianti 4 punktus - gyni? Kur čia nuoseklus principingumas?
>>>>>>>>>>> Kuo jie
>>>>>>>>>>> skiriasi, tie supisti pažeidėjai?
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> On 2017.01.25 16:07, CodeC wrote:
>>>>>>>>>>>> o tu pats suvoki? kas kam ko neleidzia? taigi lenk i sveikata!
>>>>>>>>>>>> o jeigu nesiguana, tai belieka nesciai mociutei pasiskust, 
>>>>>>>>>>>> kokie
>>>>>>>>>>>> visi
>>>>>>>>>>>> aplink pyderai.
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> On 2017.01.25 16:04, DK wrote:
>>>>>>>>>>>>> Na tu pats suvoki ka parasei? :)
>>>>>>>>>>>>> Visas gyvenimas yra subjektyvus, kaip ir tavo sudeliotos
>>>>>>>>>>>>> hipotetines
>>>>>>>>>>>>> (ar
>>>>>>>>>>>>> realios) situacijos. Bet va cia imkime ir nuspreskime, kad
>>>>>>>>>>>>> tebunie KET
>>>>>>>>>>>>> buna objektyvumo svyturys :). Tai kiek ir kokius KET punktus
>>>>>>>>>>>>> pazeidzia
>>>>>>>>>>>>> prisivijes tave automobilio vairuotojas vaziuojantis JAM
>>>>>>>>>>>>> saugiu,
>>>>>>>>>>>>> taciau
>>>>>>>>>>>>> nevirsyjancio leistino, greiciu? Atsakysiu - 0. Jokiu. O tu
>>>>>>>>>>>>> neleisdamas
>>>>>>>>>>>>> jam lenkti pazeidi 4, galimai 135.3., 135.4., 138 punktus. 0:4
>>>>>>>>>>>>> ne tavo
>>>>>>>>>>>>> naudai. Tiesa, jei tas is galo prades "majacintis", tai
>>>>>>>>>>>>> rezultatas bus
>>>>>>>>>>>>> 1:4, bet vistiek ne tavo naudai.
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>> On 2017.01.25 15:40, Vytautas wrote:
>>>>>>>>>>>>>> jei kelias apsnigtas, provezuotas ir leitinas maximalus
>>>>>>>>>>>>>> greitis
>>>>>>>>>>>>>> 90,
>>>>>>>>>>>>>> tai dar
>>>>>>>>>>>>>> nereiskia kad saugu tiek vaziuoti. ir jei MAN saugu vaziuot 
>>>>>>>>>>>>>> 25
>>>>>>>>>>>>>> tai
>>>>>>>>>>>>>> tiek ir
>>>>>>>>>>>>>> vaziuoju. o jei kazkam ntinka tegul lenkia. ar ne? niekas gi
>>>>>>>>>>>>>> nesako
>>>>>>>>>>>>>> kad
>>>>>>>>>>>>>> vaziuoja blokuodamas visa kelia - tiesiog taip vaziuojama 
>>>>>>>>>>>>>> kaip
>>>>>>>>>>>>>> isvazineta. o
>>>>>>>>>>>>>> bandant isvaziuoti is provezu  gali baigtis ne taip kaip nori
>>>>>>>>>>>>>> jei
>>>>>>>>>>>>>> padangos
>>>>>>>>>>>>>> ziemines , bet kieto misinio. ir tik 2 varantys ratai. tad
>>>>>>>>>>>>>> nereikia
>>>>>>>>>>>>>> prisigalvoti  kazkokiu savu paniatkiu, kad privalo praleisti
>>>>>>>>>>>>>> vaziuojanti
>>>>>>>>>>>>>> greiciau. amen
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>> "DK" <kam.reikia@tas.zino> wrote in message
>>>>>>>>>>>>>> news:o6a642$ute$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>>>> Nu c'mon. Jei leistinas yra 50 km/h, o tu vaziuoji 25 km/h.
>>>>>>>>>>>>>>> Kieno
>>>>>>>>>>>>>>> teiseti
>>>>>>>>>>>>>>> lukesciai yra didesni? Ar tikrai tu toks jau teisus
>>>>>>>>>>>>>>> stabdydamas
>>>>>>>>>>>>>>> eisma? Ir
>>>>>>>>>>>>>>> nepasakok cia, kad galima palaukt kol kelias praplates, kad
>>>>>>>>>>>>>>> oras
>>>>>>>>>>>>>>> blogas,
>>>>>>>>>>>>>>> kad dar kazkas, nes anstesnej trydoj tu skundeisi, kad
>>>>>>>>>>>>>>> mikroautobusa
>>>>>>>>>>>>>>> apeit
>>>>>>>>>>>>>>> zingsniuojant i magsima tau yra per daug sunku (tu turi idet
>>>>>>>>>>>>>>> daugiau
>>>>>>>>>>>>>>> laiko
>>>>>>>>>>>>>>> apejimui, daugiau pastangu, reiskia maziau kantrybes, bloga
>>>>>>>>>>>>>>> nuotaika,
>>>>>>>>>>>>>>> etc.).
>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>> On 2017.01.25 13:43, CodeC wrote:
>>>>>>>>>>>>>>>> jis nenori nieko daryt. jis nori, kad kiti darytu. jis
>>>>>>>>>>>>>>>> svarbus
>>>>>>>>>>>>>>>> labai.
>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>> On 2017.01.25 13:40, Vytautas wrote:
>>>>>>>>>>>>>>>>> siulau daryti ne 3 provezas o 4 - tada viskas visiems bus
>>>>>>>>>>>>>>>>> gerai
>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>> "Lapinas" <VKH710@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>>>>>>>>>>> news:o6a1lb$r23$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>>>>>>> ?simet? pas mus kaimuky toks vienas CodeCas: pastoviai
>>>>>>>>>>>>>>>>>> va?iuoja
>>>>>>>>>>>>>>>>>> kelio
>>>>>>>>>>>>>>>>>> viduriu grei?iu gerokai ma?esniu u? leistin? ir
>>>>>>>>>>>>>>>>>> nepasislenka
>>>>>>>>>>>>>>>>>> ar?iau
>>>>>>>>>>>>>>>>>> de?inio va?iuojamosios dalies kra?to kai nori j? 
>>>>>>>>>>>>>>>>>> aplenkti.
>>>>>>>>>>>>>>>>>> Tipo
>>>>>>>>>>>>>>>>>> "n?ra
>>>>>>>>>>>>>>>>>> kur
>>>>>>>>>>>>>>>>>> skub?t, palauks".
>>>>>>>>>>>>>>>>>> Dabar ?iem? mi?ke susidaro trys prov??os, tai kai parodau
>>>>>>>>>>>>>>>>>> pos?k?,
>>>>>>>>>>>>>>>>>> tai
>>>>>>>>>>>>>>>>>> visi
>>>>>>>>>>>>>>>>>> pasislenka de?iniau (ne ? pusn? ai?ku) ir leid?ia
>>>>>>>>>>>>>>>>>> aplenkti, o
>>>>>>>>>>>>>>>>>> ?itas
>>>>>>>>>>>>>>>>>> fruktas varo de?in?mis dviem prov??omis ir j? lenkiant
>>>>>>>>>>>>>>>>>> reik
>>>>>>>>>>>>>>>>>> kairiais
>>>>>>>>>>>>>>>>>> ratais lipt ? pusn?. Ka?i jei nufilmuoti kaip va?iuoja,
>>>>>>>>>>>>>>>>>> galima
>>>>>>>>>>>>>>>>>> papra?yti
>>>>>>>>>>>>>>>>>> pareig?n?, kad i?ai?kint? apie dalyvi? tarpusavio
>>>>>>>>>>>>>>>>>> pagarb? ir
>>>>>>>>>>>>>>>>>> supratingum??
>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>
>