Tema: Re: Kaip kovoti su visokiais CodeC`ais?
Autorius: Lapinas
Data: 2017-01-26 12:16:00
Nesignalinu, įsijungiu kairį posūkį, o kadangi visi ne pirmą kartą važiuoja
tuo keliu, tai žino (o ir patys daro), kad lenkti ši atkarpa yra tinkama. Nu
tai pasitraukia minimaliai dešinėn. Netgi užtenka, kad pasislinktų iki
provėžų dešinio krašto ir lenkiant tada nereikia kabinti karėje esančios
pusnies. O anas važiuoja provėžų viduriu.