Tema: Re: Kaip kovoti su visokiais CodeC`ais?
Autorius: Signalizacija
Data: 2017-01-25 20:32:35
Negalima nesutikt, nes pazeidejas tikrai yra tik vienas. Tas kuris 
vaziuoja kazkokiom vežėm, išižergęs per visa kelia o dešinėje, kaip jam 
tai nurodo KET.
Ar gal jau nauja kokia KET redakcija pasirodė kur apie kažkokias vėžes 
kalba?

On 2017.01.25 16:15, CodeC wrote:
> nera cia i ka atsakyt, nes cia tau ir dar keliems pridurkams atrodo, kad
> pazeidejai yra du.
>
> On 2017.01.25 16:12, DK wrote:
>> Tu man atsakyk ko auksčiau taves klausiau, kodėl negali? As galiu
>> pakartot klausimą paprasčiau:
>> Kodėl pažeidžiantį vieną KET punktą asmenį tu smerki ir niekini, o
>> pažeidžianti 4 punktus - gyni? Kur čia nuoseklus principingumas? Kuo jie
>> skiriasi, tie supisti pažeidėjai?
>>
>> On 2017.01.25 16:07, CodeC wrote:
>>> o tu pats suvoki? kas kam ko neleidzia? taigi lenk i sveikata!
>>> o jeigu nesiguana, tai belieka nesciai mociutei pasiskust, kokie visi
>>> aplink pyderai.
>>>
>>> On 2017.01.25 16:04, DK wrote:
>>>> Na tu pats suvoki ka parasei? :)
>>>> Visas gyvenimas yra subjektyvus, kaip ir tavo sudeliotos hipotetines
>>>> (ar
>>>> realios) situacijos. Bet va cia imkime ir nuspreskime, kad tebunie KET
>>>> buna objektyvumo svyturys :). Tai kiek ir kokius KET punktus pazeidzia
>>>> prisivijes tave automobilio vairuotojas vaziuojantis JAM saugiu, taciau
>>>> nevirsyjancio leistino, greiciu? Atsakysiu - 0. Jokiu. O tu neleisdamas
>>>> jam lenkti pazeidi 4, galimai 135.3., 135.4., 138 punktus. 0:4 ne tavo
>>>> naudai. Tiesa, jei tas is galo prades "majacintis", tai rezultatas bus
>>>> 1:4, bet vistiek ne tavo naudai.
>>>>
>>>> On 2017.01.25 15:40, Vytautas wrote:
>>>>> jei kelias apsnigtas, provezuotas ir leitinas maximalus greitis 90,
>>>>> tai dar
>>>>> nereiskia kad saugu tiek vaziuoti. ir jei MAN saugu vaziuot 25 tai
>>>>> tiek ir
>>>>> vaziuoju. o jei kazkam ntinka tegul lenkia. ar ne? niekas gi nesako
>>>>> kad
>>>>> vaziuoja blokuodamas visa kelia - tiesiog taip vaziuojama kaip
>>>>> isvazineta. o
>>>>> bandant isvaziuoti is provezu  gali baigtis ne taip kaip nori jei
>>>>> padangos
>>>>> ziemines , bet kieto misinio. ir tik 2 varantys ratai. tad nereikia
>>>>> prisigalvoti  kazkokiu savu paniatkiu, kad privalo praleisti
>>>>> vaziuojanti
>>>>> greiciau. amen
>>>>>
>>>>> "DK" <kam.reikia@tas.zino> wrote in message
>>>>> news:o6a642$ute$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Nu c'mon. Jei leistinas yra 50 km/h, o tu vaziuoji 25 km/h. Kieno
>>>>>> teiseti
>>>>>> lukesciai yra didesni? Ar tikrai tu toks jau teisus stabdydamas
>>>>>> eisma? Ir
>>>>>> nepasakok cia, kad galima palaukt kol kelias praplates, kad oras
>>>>>> blogas,
>>>>>> kad dar kazkas, nes anstesnej trydoj tu skundeisi, kad mikroautobusa
>>>>>> apeit
>>>>>> zingsniuojant i magsima tau yra per daug sunku (tu turi idet daugiau
>>>>>> laiko
>>>>>> apejimui, daugiau pastangu, reiskia maziau kantrybes, bloga nuotaika,
>>>>>> etc.).
>>>>>>
>>>>>> On 2017.01.25 13:43, CodeC wrote:
>>>>>>> jis nenori nieko daryt. jis nori, kad kiti darytu. jis svarbus
>>>>>>> labai.
>>>>>>>
>>>>>>> On 2017.01.25 13:40, Vytautas wrote:
>>>>>>>> siulau daryti ne 3 provezas o 4 - tada viskas visiems bus gerai
>>>>>>>>
>>>>>>>> "Lapinas" <VKH710@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>> news:o6a1lb$r23$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> ?simet? pas mus kaimuky toks vienas CodeCas: pastoviai va?iuoja
>>>>>>>>> kelio
>>>>>>>>> viduriu grei?iu gerokai ma?esniu u? leistin? ir nepasislenka
>>>>>>>>> ar?iau
>>>>>>>>> de?inio va?iuojamosios dalies kra?to kai nori j? aplenkti. Tipo
>>>>>>>>> "n?ra
>>>>>>>>> kur
>>>>>>>>> skub?t, palauks".
>>>>>>>>> Dabar ?iem? mi?ke susidaro trys prov??os, tai kai parodau pos?k?,
>>>>>>>>> tai
>>>>>>>>> visi
>>>>>>>>> pasislenka de?iniau (ne ? pusn? ai?ku) ir leid?ia aplenkti, o
>>>>>>>>> ?itas
>>>>>>>>> fruktas varo de?in?mis dviem prov??omis ir j? lenkiant reik
>>>>>>>>> kairiais
>>>>>>>>> ratais lipt ? pusn?. Ka?i jei nufilmuoti kaip va?iuoja, galima
>>>>>>>>> papra?yti
>>>>>>>>> pareig?n?, kad i?ai?kint? apie dalyvi? tarpusavio pagarb? ir
>>>>>>>>> supratingum??
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>
>