Tema: Re: Kaip kovoti su visokiais CodeC`ais?
Autorius: CodeC
Data: 2017-01-25 19:22:29
nes reikia prasilenkti. reikia neatsitrenkti. su is paskos vaziuojanciu
prasilenkti nereikia. ir neatsitrenti jau jo rupestis ir pareiga, o ne
kazkieno kito.
tu retorinius klausimus uzdavite gudrus, paciam atsakyt ir
pademosntruoti logika, matau slabo. man tai keliu karalius atrodo tas,
kuris atseit PAGRISTAI tikisi, kad visi leciau vaziuojantys PRIVALO
trauktis jam is kelio.