Tema: Re: Kaip kovoti su visokiais CodeC`ais?
Autorius: CodeC
Data: 2017-01-26 15:55:09
taip, issiskiria. nes tau nedaeina, kad vaziuojamosios dalies plocio
dviems masinom nera, neuztenka. ir tu nori pasinaudoti tuo plociu,
kuriame vaziuoja jis, o ji pati nustumti i kelkrasti. ir tai galioja ne
tik sniego ir ziemos atveju. gali veiksma perkelti i koki nors siaura
aukstaitijos keliuka, alpes ar dar bilekur. tokius kaip tu gaudyt ir
atiminet teises reik, o ne bandyt isaiskint kazka, nes beprasmiska.