Tema: Re: Kaip kovoti su visokiais CodeC`ais?
Autorius: Yvl
Data: 2017-01-26 17:54:48
ner cia ko lakstyt - aiskiai pasake didysis teisolis

"DK"  wrote in message news:o6d4hb$gju$1@trimpas.omnitel.net...

Na dar kartą:

113. kur kas lėčiau už leidžiamą didžiausią greitį važiuojantis
vairuotojas (išskyrus tuos atvejus, kai jis suka į kairę arba apsisuka)
privalo praleisti paskui jį greičiau važiuojančias transporto priemones,
pasitraukdamas kuo labiau į dešinę. Lėtaeigės ar didelių gabaritų
transporto priemonės vairuotojas prireikus privalo sustoti ir praleisti
už jos susikaupusias transporto priemones.

Leidžiamas 90, tu velkiesi 40, nes tau tai saugus greitis, aš važiuoju
70, nes man tai saugus greitis. Tu matai veidrodėlyje, kad aš prie tavęs
artėju, įsijungiu posūkį, rodau, kad noriu tave lenkt. Kaip tu manai 40
vs 90 yra kur kas lėčiau, ar dar ne?